Ozolnieku novada pašvaldība aicina darbā kancelejas vadītāju – juristu
Prasības pretendentiem/ -ēm:
• augstākā juridiskā izglītība;
• izpratne par valsts un pašvaldības iestāžu darbu;
• labas darba organizācijas un vadības prasmes;
• vēlama pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmām;
• vēlama iepriekšēja pieredze juridiska rakstura jautājumu risināšanā valsts vai pašvaldību iestādēs.
Galvenie pienākumi pretendentam:
• vadīt un organizēt Kancelejas darbību;
• kontrolēt lietvedības atbilstību normatīvajiem aktiem;
• sagatavot līgumu, rīkojumu, lēmumu projektus un atbildes uz iesniegumiem;
• organizēt un veikt dokumentu reģistrāciju;
• koordinēt personu datu aizsardzību;
• izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, kas nepieciešami, lai nodrošinātu informācijas apriti pašvaldībā;
• sniegt apmeklētājiem informāciju par pašvaldībā pieejamiem pakalpojumiem un speciālistiem, kuri tos sniedz.
Mēs piedāvājam:
• atalgojumu, sākot no 1052.00 EUR līdz 1300.00 EUR mēnesī (pirms nodokļu nomaksas), prof. klasif. kods 1211 36;
• atbildīgu un interesantu darbu;
• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
• veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika).
Dzīves aprakstu (CV), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu: personals@ozolnieki.lv ar norādi “Kancelejas vadītājs - jurists” līdz 2021.gada 7.februārim.
Reģistrācijas Nr. 90001623310. Informējam, ka pretendentu sniegtie personas dati tiek vākti un apstrādāti tikai personāla atlases vajadzībām uz darba sludinājumā norādīto vakanto amatu. Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai. Vakancei atbilstošākie pretendenti tiks uzaicināti uz darba interviju.